torsdag, juli 24, 2008

Vill ni se en "valross", se på mig ;-)

Går in i v35 imorrn, tänk vad fort tiden går... Jag börjar känna mig allmänt stor och klumpig *s* Här fastnade jag helt otroligt på bild då Robin ville testa nya kameran :-) Ofixad, okammad och allt... Men ja, detta är väl verkligheten den med *s*

Men även om ryggen, höfterna och bäckenet känns av massor massor och åter massor så trivs jag ändå med att vara gravid... Magen är fin, även om den är stor *s* Bebis är så mysig att känna och vi längtar efter att få träffa vår lilla parvel :-)

Nå, här är jag i egen "stor" person *s*


1 kommentar:

Karin sa...

Du är vacker som en sommar dag, inte alls "valross".
Glöm inte att njuta av att vara gravis, trotts allt det onda, det är ju så häftigt att få bära runt och ge liv till en liten människa!
Å ta en massa kort, man glömmer så fort :)

Kram Karin

www.organiseradkaos.blogspot.com