torsdag, juli 31, 2008

Bebisens säng

Kolla så FIN sängen är!!! Nu har vi äntligen röjt klart i sovrummet och igår monterade vi upp sängen och bäddade den... Nope, är inte skrockfull!! OM det går på tok med bebisen kommer det göra det oavsett om vi bäddat sängen eller ej :-) Så vi gjorde det till en grej igår där Fredrik och Robin monterade sängen och Martin och jag hejjade på :-) Alla är delaktiga i denna lilla parvel, helt klart *s*

Kommer inte Bebis sova kungligt sen??


Nästan lite overkligt att tänka sig att snart snart, om bara drygt 1 månad, kommer det att ligga nån här och snusa!


Närbild på den oerhört söta figuren som finns på sänggavlarna. Köpte ett matchande sängset till och när vi kom hem kom jag på att det är just exakt samma söta häst/figur på en fleecefilt jag köpte till barnvagnen *s* Så man kan väl säga att vi gillar denna söta figur?!

11 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Där kommer knyttet sova sött!

Fick en flashback när du skriver om förberedelser och väntan...
Det var så mysigt att få greja med bebissaker!

Ha det gott och vila mycket!
Kram ♥

Laila sa...

Så himla sött. För 6½ år sedan var jag där själv. Det var en högtidsstund när man gjorde den i ordning. :-)

Anonym sa...

Jätte fin säng.
HAr själv dessa sängkläder och fleece filt , och även sänghimmel, som vi dessvärre varit tvugna att montera av sängen nu när Alissa fått eget rum, då det är snedtak vid hennes säng.
Men det är verkligen så söta figurer på tyget.
Kram Susanne

Teres sa...

Så otroligt fint! Väntar med spänning på att få se det lilla underverket som kommer att få ligga där och sussa.

m sa...

Den är himla söt den figuren. har den på min amningskudde. :-)

Mikaela sa...

Åh så fint det ser ut, urmysigt, förstår att ni längtar. Kram!

Anonym sa...

Så mysigt det ser ut, där kommer Bäbis sova gott.

Anonym sa...

Jag blir nästan lite avundsjuk....eller kanske rättare sagt sentimental. 70-80 talet kom plötsligt över mig.
Lycka till!
/Susanne W

Anonym sa...

det är bara välja redskap som jag ska ta med mig till sovrummet!!!!

*sticksåg till sängben.
*saxsåg till golvlisten
*marmorklinga till fönsterbänken
*hammare majsel till väggen
*betongfräs till golvet

;)
Tack för en trevlig dag idag i parken

Anonym sa...

Vilken otroligt söt figur, en liten giraff månne? :) Det är ju sånt man skulle vilka scrappa med!

Anonym sa...

Men Gud så lyxigt! Om jag blir bebissugen, nähä? Inte alls :P