onsdag, juli 09, 2008

Barnvagnen :-)

Här kommer bilder på vagnen :-)



Denna underbara vagn köpte vi på Blocket i söndags :-) Använd 3 veckor bara, och vi köpte den för 7800 kr (nypris för alla atteraljer som ingick är över 10 000 kr)... Så den är ändå NY :-) Helt i nyskick, det enda man kan se på att den är lite lite använd är på hjulen...

Toppen är off white och basen på liggdel och sittdel är mörkblå jeanscanvas (och vi har topptyg i jeans oxå), exakt de färger vi ville ha - men i butik hade det blivit dyrare att blanda jeanstyget med off white tyget. Vi hade nog valt mörkgrå bas om vi köpt den i butik... Men det är lite vanligare. Så vi är supernöjda! Trots att det är mycket pengar för en vagn. Praktiskt med off white? Nä, säkert inte... Men vi ville ju ha det (och har det mörka tyget som topptyg oxå ju *s*)

Men för en gångs skull är jag nöjd att inte behöva snåla, som jag fick göra då Robin och Martin var små. Detta är ju mitt sista barn och Fredriks enda, så vi tutar och kör (men med eftertanke *S*)



Tänk att det ska ligga nån liten en däri sen ;-)

8 kommentarer:

snöstjärna sa...

Bugaboo är det bästa! Vi har varit/är supernöjd med vår vagn! Gav samma pris för en sprillans ny vi ;) Dock beige å brun valde vi. Å man kan ju alltid sy egna sufletter å även köpa nytt om man vill de =) Den e sååå perfekt att alternera!

Anonym sa...

å så roligt för dig med allt! Vänta barn, ha råd at handla osv. jag brukar kolla in hos dig ibland - och jag säger igen - din scrappstil är helt toppen!!!
kram ylva i Sala

Anonym sa...

Åh vilken fin vagn, Bugaboo, är det enda märket jag inte har haft, dock mest pga att vi kör Urban Jungle nu och är nöjda och dels priset, känns lite knäppt att köpa en till sådan dyr vagn, Uj är ju i samma prisklass.
Men det var verkligen jätte fin, förstår att det känns bra.
Och snart är det dags för premiär turen med lilla bebisen, mysigt.
Kram Susanne

Christine sa...

Snygg!!!
Jag valde Emmaljunga, för att dom har teleskophandtag (jag e ju lååång!!) men annars är ju Bugaboo lätt snyggast =)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh vad skoj med vagn! Våran har faktiskt kommit redan, fast vi har inte hämtat den ännu. Betällde en Emmaljunga, ville ha en hög och klassisk vagn då gubben är 194 cm och jag har ryggproblem.
Har man väntat sååå länge som vi då får man shoppa loss lite, blink! Underbar lo med ditt UL! Jag har ca 9,5 veckor kvar, fast jag "tjuvstartar" lite.
Ha det gott!

Therese sa...

Jättefin vagn ni köpt! Gillar "korgen" under speciellt mycket:)

Anonym sa...

Superfin vagn och LYCKA att köpa ngt man verkligen vill ha. Sitter här och får små tårar i ögonen över den lycka du förmedlar i att vänta barn - fick själv nr 2 för snart fem månader sen men är ändå sådär hormonellt lycklig över alla som bär och får barn - det är så fantastiskt ljuvligt att bära fram ett nytt barn till världen. All lycka till er! Vill även sända ett stort tack till att du inspirerar med dina fantastiska alster - din scrapstil är UNDERBAR. Kram från Cicci

Anonym sa...

Kul att du hittade precis det ni ville ha! Ska beställa en lite senare, har 15 veckor kvar själv. Brunt med beige top, tror jag det blir. Bestämt mig sen länge för modell men inte färgen, svårt.

Tack för en trevlig blogg, är inne och smygläser en del ibland men är dålig på att kommentera.
Älskar din scrapstil!