fredag, juni 27, 2008

Publicerad mars/april

Passar på att visa de alster jag fick publicerade i mars/aprilnumret av Scrapbooking mm... Inte många alster från mig denna månad, men är nöjd med dom alla!!

Först ut har vi min egen skisstolkning... Nyfödd systerdotter, bara 12 tim gammal


Sen hade vi en LO med "naken" chipboard, som jag stämplat på och sen embossat! Cool effekt irl! Sötaste Paula fick vara modell för en dag då jag fotade henne :-)


Scrappa helt i svartvitt (inkl foto), skitsvårt men är supernöjd med resultatet ;-)


Scrapliften, många fina vinterfoton fick jag scrappat (några har jag scrappat innan, men för mig gör det inget att scrappa foton flera ggr)


Sist ut har vi en påsk-LO. Jag har MKT ont om påskpapper och påskdekorationer, mkt pga att vi aldrig haft några speciella påsktraditioner. Och när mina egna killar nu är så stora så blir det liksom inte så att man tar fram ägg och målar... Så när sötaste systersonen Isac var här passade vi på att "påska" oss lite med ägg och färger

1 kommentar:

Anna sa...

Vilka kanonsnygga layouter vännen!

Sommarkramen Anna