söndag, april 27, 2008

Härlig helg!

Jaaaa, har haft en såååå härlig helg i Helsingborg! Eventet överträffade mina förväntningar, det var sååå mkt bättre denna gång! Så välplanerat, roliga kurser och massor med nytt och roligt material att arbeta med! Välfyllt välkomstpaket och härliga kursledare!! Glädjen genomsyrade hela eventet, helt klart!

Det roligaste var dock att träffa Jane från Scrapaddicted och övriga tjejer i designteamet som var med på eventet. Men allra roligast var ju att träffa Malena!! Det går alldeles för lång tid mellan gångerna och hon är så glad och positiv och inspirerar mig massor!!

Delade rum med Jane och Camilla/miggy, och vi hann mest sova ihop bara ;-) De jobbade ju i Janes butik på dagarna och jag satt på kurser ;-) Men det var så himla skoj ändå!

Reste ju själv med bil ner och upp. Det gick förvånansvärt bra att bila, men jag fick justera ryggstödet var 20-30 minut eftersom jag fick ont i bäckenet. Men det var inte värre än att jag kunde köra hela vägen utan paus :-)

Nästa år får jag fundera på OM det går att åka för Bebis är ju förhoppningsvis hos oss då :-) Och Bebis är ju inte mer än 8 mån då, så det kanske kommer kännas liiiite tidigt att åka bort en hel helg. Vi får se...

Tjing och tack!

3 kommentarer:

uniquelyme sa...

Eller så blir det skönt att ha en liten stund för sig själv och pappa och bebis få rå om bara varandra. Var på eventet i söndags och min lille 2-månaders hade det så bra så. Jag saknade nog honom lite förstås, men det var mysigt att komma hem igen och mysa. Såg dig flaxa förbi vid lunchen med fin mage. :-D

Anonym sa...

Och jag skriver under på hur svårt det är att åka ifrån sin bäbis... fast vår plutta är ju så liten ännu.
Kul att du gillade eventet!

Petraso sa...

Helen ta med babyn och gubben .... dom kan väl göra något annat medans du pysslar och hälsa på dig....