tisdag, april 15, 2008

DT-alster för Skaparlusten

Åh, jag fick Basic Greys härliga Cupcake-serie att leka med från Ilona på Skaparlusten och de glada, starka färgerna får mig direkt att tänka på lekfulla och busiga Ina... Så det blev två layouter med Ina på denna gång ;-)

Det kommer nog komma några fler LO:s från det paketet, det är helt underbart roligt med sina glada färger :-)

Här kommer mina alster!!

Först en LO med ett vackert foto på Ina, tycker så mkt om denna... Visar hur hon är som personlighet... Cykelhjälmen på och hittar på nåt annat mitt i en aktivitet, dvs hoppar av cykeln och plockar en blomma till Fredrik!


Och en födelsedagslayout. Ina har precis fyllt 3 år och vi var på ett litet familjärt kalas :-) Jag är lite stolt över mig själv att jag scrappat detta, eftersom jag har lite "svårt" att scrappa events... Alltså händelser... Måste bli bättre på det ;-) På nåt sätt har jag lättare att scrappa om mina känslor jag känner då jag tittar på ett foto, men att dokumentera händelserna är ju egentligen lika viktiga de med....

8 kommentarer:

Charlotte Ravn sa...

Hvor er det dejligt, at se du scrapper igen! Super flotte layouts begge 2, jeg kan rigtigt godt lide det øverste i de glade farver!

Linda Dekorerar sa...

Hej
Jättehärliga LO`s,pappren är verkligen färgglada och roliga.Kikar in här ibland men har inte lämnat något spår efter mig.....förrän nu.Du gör mycket roligt här.
/Linda

m sa...

Verkligen jättefina layouter! Gillar den översta bäst då den är så härligt mysig. Gillar det vågiga bandet/papperet samt de gula bradsen. Superfint!

~Karin~ sa...

Hej raring! Härliga layouter på söta tjejen!! Japp, håller med dig...fler fikadater åt folket!
Snart va? :)
puss/K

ylva sa...

hmm... jag känner att jag kommenterar mer när det dyker upp layouter. fast jag läser det andra med lika stort intresse! iallafall är det jättefina alster, som vanligt!

Anonym sa...

Åh, så fina LO:er -så våriga och härliga! :-)
Jag tycker också det är svårt att scrappa events...men du har lyckats riktigt bra!

Anonym sa...

så söt LO :)

Anonym sa...

Åh så underbara!!