onsdag, januari 09, 2008

Jag lever, jag lovar...

Jag vet att det är lite väl tyst här just nu, men det är ny termin på mitt jobb och det innebär som alltid massor massor med jobb... Så är det när man är chef och ansvarig.... Och så händer massor med annat, både skapande som inte kan visas än och saker som händer privat... Det gör mig glad, men såååååååå trött *s*

Men jag lever, jag lovar! Återkommer så fort tid, ork och lust finns :-) Kanske blir det redan imorrn eller i helgen eller nåt ;-)

Kram kram kram

16 kommentarer:

Joy for Health sa...

Jobbet går först, så är det, men vi väntar här på dig med spänning :)

Anna sa...

Skönt att veta att du lever och ha det bra. :O)

Vinterkramen Anna

~Karin~ sa...

Hej raring!
Jobba inte ihjäl dig nu!! Säger som Anna..skönt att veta att du lever o har det bra iaf!

Vi ses snart!
puss /K

Jozebelle sa...

Bara du inte glömmer vara rädd om dej själv också!!!!
Hör av dej sen när det passar att jag kommer in och hämtar mappen...du kan ju ta den med till ditt jobb i värsta fall...så får vi träffas utanför där.

Kramizar Ann-Marie

Anonym sa...

En award väntar på dig i min blogg =) Stor kram!

Camilla Ekman sa...

Vill pigga upp dig med en liten award även från lilla mig i min blogg!

Minkamera sa...

Ser med spänning fram emot dina alster! Du har fått en utmärkelse i min blogg:
minkamer.blogg.se

Anonym sa...

Är ofta här och läser och inspireras av din blogg därför har du fått en award av mig.

Helena sa...

Hello Helene,

I need to contact you because I have some exiting scrap news to share with you and all the Swedish scrapbookers.

Helena
my email is hvirpi@gmail.com

Sofie sa...

Tycker du är en fantastisk scrappare och just därför har du fått en liten utmärkelse i min blogg :-)

Pylle sa...

Du har fått en utmärkelse kika in i min blogg :). //Elin

Emma sa...

Säger som de andra, jobba inte ihjäl dig!! Du har även fått en liten award i min blogg :)

Anna sa...

Du har fåt en award i min blogg.

Vinterkramen Anna

Åsa (asali) sa...

Instämmer med de övriga!
Ta det lugnt, vi väntar så tålmodigt på att få se kommande alster =)

För allt du gör och inspirerar har du fått en "award" av mig oxå. Kika i min blogg =)

Christel sa...

Tittat in en sväng o måste bara säga... Jag blev kär!!! I Peter Johansson... Gud vilken kille :)

Kram
/Christel

Anonym sa...

Hoppas allt är bra fortfarande.
Saknar dina inlägg =)
Kram.