onsdag, december 05, 2007

Tävlings-LO...

Jag som sällan eller aldrig tävlar valde att hoppa på en kittävling som Stellas anordnar... Kunde inte låta bli att beställa American Craftskitet och det var en ren lyckträff :) Papper, färger och dekos som passade mig perfekt.

Här är mitt bidrag!


Ber om ursäkt för kvalitén på bilden dock. Var tvungen att fotografera av den, då bokstäverna blev laxrosa istället för knallrosa i scannern. Ok att jag målat om ett par vita bokstäver, men laxrosa? Hallå??

Och alla som fotograferar sina alster nu under vinterhalvåret vet hur svårt det är *s* Därför säger jag inget mer om det just nu ;-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Den ser ju inte laxrosa ut heller, kanonsnygg!!! Alltid lika inspirerande att titta in har!

//Annelie

http://annelie.blogg.se/scrapping/

FauveDesign sa...

So cute and fabby sweety!You rock :)

Anonym sa...

Hejsan.. Jag är en av de som är scrap tokig. Men har ingen bilder på hemsida. Suck.. Kanske jag ska gör det en vacker dag? Hmm.. Väldigt fin bilder av scrap.. Ha en trevlig kväll..

www.markman.be

Jozebelle sa...

Ja här fann jag en hel del snygga saker...liftvarning finnes....*ler*

Kramizar

Elsa sa...

Shit vilken läcker layout och färgerna gillar jag verkligen!

Kram Elsa

Anonym sa...

Mycket snygg LO! Cirkeln runt er är verkligen pricken över i. *gillar massor*
Trevlig Helg!!
/Milla

http://millasblog.blogg.se/

Sanna F sa...

Så jätte jätte snyggt!