lördag, december 08, 2007

Lite alster....

Kickis scrap och gott ska ju tyvärr avsluta sin verksamhet och har 50% på sitt kvarstående sortiment... Jag har skapat lite för henne, det är nog det sista som vi gör dit...

Här är mina alster:

Denna gillar jag :) Att skapa med några av alla grafittifoton jag har är skoj *s*


Det här fotot tycker jag så mkt om, att jag och Fredrik är skarpa men alla bakom är suddiga pga rörelse. Martin har tagit kortet på oss förra december.


Och så två julkort från mig :)


4 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Superduper snygga julkort! som allt du tar för dig blir det så bra! jag avis?.... NÄÄ inte då?

Anonym sa...

Snygga layouter och snygga kort. Visst är det coolt med foton där motivet är skarpt och bakgrunden är suddig.

Vinterkramen Anna

Anonym sa...

gillar verkligen sidan om den stressiga världen. och fotot är jättemysigt...

Sanna F sa...

Jätte fina julkort!!!!
Och layouterna är super snygga med!!!