onsdag, november 21, 2007

Skapa, skapa, skapa....

Vi har fått testa stämplar på SWE-bloggen, det är Inque Boutique-stämplar... Himla prisvärda stämplar!!! Och de flesta är himla fina oxå :)

Här är mina alster!!!

En tokig brud får en tokig LO....


En vinter-LO med ett gammalt kort på Robin och Martin, det här kortet har legat lääääänge på mitt scrapbord. Men det är roligt att ha lite gamla kort framme, för vips blir de scrappade. Kortet är scrappat en gång innan, till Martins album. Denna gång blev det till familjealbumet...


Sen har jag gått loss på mina gamla favoritpapper från Foof-a-la. Kul att använda dom igen :)

12 kommentarer:

Joy for Health sa...

Mycket snygga layouter måste jag säga :) Och sen har du en väldigt snygg tröja på översta bilden, jag har en likadan :P

Anonym sa...

Superfina layouter, särskilt "bröder"... sååå fint färgval!

Anonym sa...

Underbara layouter Helene!

Höstkramen Anna

Karin Brandin sa...

Du är sååå inspirerande!
TAck för att du delar med dig!

Anonym sa...

Du är helt otrolig Helene! Som du skapar. Mycket och snyggt. En riktig scrap-motor! tack för att du delar med dig av din energi!

Anonym sa...

Härliga layouter, Helene! "Bröder" är så stämningsfull. Filtbården och blinget förstärker vintertemat på ett mjukt och fint sätt. Tack för att du delar med dig och inspirerar!
Kram! Stina

Jenny sa...

Super najs nytt som alltid!
O du, tack för den supersöta utlottningsraken! Blev så glad när den damp ner i brevlådan idag!

Kram!

Anonym sa...

Dina LO är ju bara så fina och snygga!!

/Eivor
www.eivor.blogg.se

Anonym sa...

Duktiga du! Så himla mycket fint!

Kram
Mette

FauveDesign sa...

I luv that picture of you,so cute!I miss you girly!!!!!!xxx

MissMian sa...

Så fina LO's! Hoppas att du kryar på dig snart från UVI'n!

Kramar

Sanna F sa...

Super fina layouter och jag gillar layouten med dig på massor! Helhärlig!