söndag, november 04, 2007

3 dagars mässa, födelsedag och kalas är över...

Japp, nu är tre dagars mässa/Syfestival i Sollentuna över, min födelsedag var igår och kalaset var ikväll... Och hela fem sidor har jag hunnit skapa oxå (ska bara scanna dom, så ska jag visa upp dom). Jag är nu trött, trött och ska alldeles strax natta.

Mässan var helt underbar, så fantastiskt skoj att träffa alla besökare och utställare, både såna jag känner sen tidigare och nya bekantskaper...

Fick så fina handgjorda kort av några av tjejerna, presenter från Tina och Maria på Kortmakaren och Malin på Papprika... Josefine på Pysselpassion plockade ihop sååå många fina stämplar till mig oxå...

Igår hade jag, Åsa och Tilde födelsedagskalas i vår monter *s* Hon och Richard hade köpt pumpabakelser och praliner, så vi mumsade glatt i oss dessa på morgonen :)

På kvällen kom jag hem helt matt och då hade Martin städat hela lägenheten, Robin och Fredrik hjälpte till att laga tacos och så fick jag såååå fina presenter. En JÄTTEbukett med underbara blommor, en jättefin Peak Performance t-shirt och så en extern hårddisk (som stod högst på min önskelista). TACK, mina underbara killar!! Jag älskar er!

Och nu ska jag hoppa i säng...

Sov gott och tack till er ALLA som förgyllt min helg!!!

4 kommentarer:

Jag... sa...

Kul att höra att du hade én fin födelsedag! Kram

Anonym sa...

Stort GRATTIS i efterskott! Kram!

tanja sa...

Och jag som träffade dig igår, får säga grattis i efterskott idag istället!

Kram

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Du fyller år dagen efter mig!!! Visst är vi skorpioner bra!!??