fredag, oktober 12, 2007

Wooooohooo! Scrapprylar är skoj ;-)

Jag och Åsa har precis varit och hälsat på de underbara tjejerna på Youdo (en leverantör av scrapsaker) och kom därifrån med varsin kasse helt fantastiska prylar...

Alldeles nyinkomna fantastiska papper och stickers från Reminisce, stämplar från Inque Boutiqeu (I'm in löööööööv) och annat skoj... Weeeehee! Hehe, så underbart :)

Tjillevippen, vad det är skoj med scrapprylar ;-) Att det sen är gratis, det gör ju inget heller ;-)

Ps: sen säger vi väl inget om att min hörna riktigt flööööödar över av grejer?! Nya grejer är skoj, framförallt då de är såååå fina! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med om att man aldrig kan få för många scrapprylar! Fast plånboken brukar dock säga stopp.
Undrar om jag kan få länka till din sida från min blogg?
Kram Catarina.

Anonym sa...

Där var jag lite för snabb...
Min bloggadress vill du kanske veta då: http://catarinamathisson.blogg.se/
Catarina.

Anonym sa...

Det är ju väldigt spännande att få se vad du skapar av allt det!
Kram! Stina
Ps: Jag har just skaffat en blogg - hoppas att det är ok att jag länkar till dig?!

Sanna F sa...

Vad kul!!!Det ska bli spännande att se vad du hittar på med alla nya fina saker!!!

scrapcats sa...

Det ska bli spännande att se vad ni hittar på, vi glömmde ett par saker men, men. Det får väl bli nästa gång.
Tack för i dag.