torsdag, september 20, 2007

Spontan fotorunda...

...blev det idag med Åsa och lilla Tilde!! Vi drog iväg till en bangård med härlig graffiti och ruffig omgivning... TACK Åsa-hjärtat, för en underbar eftermiddag!!!

Allra sötaste Tilde!!! Hon är såååå ljuvlig, denna unge!


Vet inte riktigt vad Tilde tycker om detta *s* Men söt är hon!!!


Åsa och Tilde...










Rockers!! Är ju fd svartrockare/glamrockare *s* Så texten kanske passar ;-)




Vackra färger, eller hur?


Åsas vackra ögon... Ser så mys ut med en liten böna på magen :)


Jag och den coolaste pippin i Stockholm ;-)


Hittade en mamarazzi ;-) Åsa fotar mig vid ett elskåp, foto på det kommer senare ;-)


Härliga underbara färger och så söta Leon!!


Söta underbara Leon, ställde upp på foto :)

9 kommentarer:

Fauve Design sa...

Owmy these pictures are the best!Asa and her kids are looking fabby!And you too as always :D

Scraphönan sa...

Helt underbara foto. Hmm synd att dte inte är så mycket grafitti i Lkanäs *asg* nej får bog ta och leta redan på lite kurbits kanske :-)

Härlig inspiration!
Kramis

Anonym sa...

Love your lo's and these pictures are sooo good!

corinnexxx

fraise sa...

Fina bilder!! Undrar var ni hittar alla dessa grafittiväggar??? Har inte lyckats hitta en enda trots att jag bor i huvudstaden. :-D

Anonym sa...

Vilka härligt färgglada bilder! Varje gång jag tar med mig kameran är det numera 1. för mörkt, 2. fula omgivningar, 3. för mörkt, 4. för mörkt, 5. inget kul att ta kort på. Längtar till London och hoppas att det då är uppehåll. Håll tummarna!

stina sa...

Dina foton är helt fantastiskt underbara! Önskar att jag va hälften så duktig fotograf. Du (och Åsa) blir så bra på foton! Jag hatar att bli fotad måste öva på det för det vore ju kul för barnbarnen åtminstone att få se! (OBS! Jag har inga ännu!) Kram Stina

Marie sa...

åh! Galet läckra foton du!

Lisbet sa...

Härliga foton. SÅ roligt att se bar adem.

Ha det gott

LuzinhaFolch sa...

Hi hun!!!
Miss you!
How you doin?
These pics are FANTABULOUS!And those from Holland OMG I'm speachless!
I want them all!!!hahahaha
I have some underbar on you here,need to send you soon too!
Have an awesome day!
xoxo
Lucy