fredag, september 28, 2007

PUH!!

Nu är jag klar med mina alster till nov/dec-numret av Scrapbooking mm, de är lämnade till Åsa för leverans till redaktören imorrn och på det hela taget är jag himla nöjd med mina alster :)

Men nu är jag sååååå trött, har jobbat på som en liten gnu här. Typ en vecka efter deadline, för att jag inte hunnit innan. Men det gick ju bra denna gång oxå ;-)

Oftast brukar jag ha rätt bra framförhållning, men ibland klumpar hela livet ihop sig på bara några veckor och allt man planerat och tänkt kastas omkull.

Nu ser jag framemot en helg som går i skapandets och fotograferandets tecken. På lördag är det Söderscrappen, och det ska bli såååååå kul att skapa "bara" till mig själv i 12 timmar... Sen återstår att se om jag får nåt gjort. Lär väl ta med mig för mkt prylar och skapa för lite. Men det hör ju till ;-)

På söndag blir det nog fotografering och fika med Åsa och Lucy :) Ska bli såååå nice!! Lucy ska då få mina bilder från Holland och jag ska få hennes *längtar* Ska bli skoj att se hennes bilder, kanske kommer en och annan hamna här :)

Annars kan jag framöver se framemot endel fotoredigering, eftersom jag just nu håller på och fotar på simmet :) Måste redigera alla simmarnas bilder, men det är inte lika många denna omgång som det brukar vara :) Men det kommer ju ändå ta sin lilla tid.

Nå, det lät som ett lätt stressat mail, men det är ingen fara. Jag har läget under kontroll -> mot bädden *tjing*

4 kommentarer:

Pihlina sa...

Vad kul! Då ses vi på lördag ju. Jag ska försöka scrappa lite på den här träffen... brukar vara dåligt med inspiration när jag sitter på träff...

Jag... sa...

Själv ser jag frm emot att se dina alster i tidningen jag! :-D

Hoppas du kan boka in dne 13:e i din kalender, skulle va sååååå kul! Det är alltid kul med träff men då skulle det bli lite sådäör extra kul den här gången! :-D

KRAM

Lilo sa...

Puh! Förstår dig precis! Visst är det skönt när man lämnat in till en deadline! Har också mycket nu, men samtidigt är det kul! Ha en trevlig helg!!! KRAM!

Fauve Design sa...

No idea what it says here...but i wanted to say that i loveeeeee the pictures in your last post :D

KRAM!! xxx :)