tisdag, september 25, 2007

Hundträning sönd 23/9

I söndags var jag och min kära syster Lotta ut till agilitybanan i Kista för att fotografera henne och hundarna... Ev. får vi fotografier publicerade i en bok om hundträning/agility i USA (vi har ju fått foton med i en hundpsykologibok, som publicerats i Sverige. Samma författare ska ev. ge ut en bok i USA). Jag orkade inte uppdatera bloggen då bara... Så det får bli såhär i efterhand.

Sen är det roligt att fotografera Lottas hundar, eftersom de är roliga och personliga, samt att rasen Phaléne inte är så vanlig heller...

Milton poserar i höstlöven...


Milton kör slalom, Lotta hejar på... Shit, vad fort det går! Man är glad att man får nåt foto på dom ;-)


Milton, Baloubet och så lilla Doris - Lottas nya hund, drygt 8 månader.


Doris är på en agilitybana för första gången (Lotta har haft henne 3 dagar)... Och hon är en framåt och pigg tjej, som testar på allt :)


Ja, man kan gå såhär oxå... Det visar Lotta och Doris :)



Sen så fotade vi kastlekar och Baloubet vill dra iväg på en gång :) Denna bild blev lite cool med bollen mitt i luften :)


Och tror ni inte man hittar graffiti ute i skogen oxå *s* Här på ett hus vid agilitybanan i Kista :) Min syster fick fotografera mig såklart!

Jag och Milton


Cool vägg!!


Hehe, no words at all ;-)


Shoot baby!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka söta vovvar! Jag får nog ge mig ut och måla lite graffiti, för jag tror inte att det finns någon här i Halmstad.

Malin sa...

HiHi jag älskar No words fotot på dig :) Du ser så cool ut!
När sa du att symässan var.. sitter å funderar på en sthlms tur.. Behöver komma bort tror jag :)
Hoppas allt e bra annars KramKram / Malin

Anonym sa...

Hoppas att ni blir publicerade
Verkligen superfina bilder både på dig och hundarna

Kram