tisdag, september 04, 2007

Förra och denna veckas motion

Hihi, glömde uppdatera förra veckans motion, det blev ett grymt hopp i antal motionerande minuter *s* Ska försöka hålla 300 min per vecka, men denna blir det kanske lite svårare eftersom jag åker på freestyle-kurs i Holland torsdag-söndag... Men ska se vad jag kan göra därnere ;-)

Denna veckas motions:
Måndag: 25 min rask promenad + 20 min simning (200 m)och konditionsträning i vatten
Tisdag: 30 min rask promenad

Totalt hittills: 75 min

(Toppnotering att försöka "slå": 395 min, men helst 300 min)

Förra veckans motion:
Måndag: 20 min rask promenad + 20 min simning och konditionsträning i vatten
Tisdag: 15 min rask promenad
Onsdag: 60 min promenad i shoppingtempo även denna vecka ;-)
Torsdag: 60 min rask + 10 min normal promenad
Fredag: 30 min raskt
Lördag: 90 min raskt/normalt
Söndag: 90 min raskt/normalt

Totalt: 395 min (shit!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Heja!! Du ska se att du klarar "rekordet" om du bara vill ;)

Varma hälsningar
Ulrica

Malin sa...

Jisses vad duktig du e!!!
Ska jag ta på mig jogging dojjorna lagom till mässan kanske ;)
Ska bli så kul att ses snart!
Kram Kram

Anonym sa...

Håller du på med babysim än?

Nyfiken strut*