tisdag, september 11, 2007

Bjuder på mig själv *s*

Denna bild får mig att asgarva varje gång jag ser den *s*


I söndags åkte jag och Lucy in till Amsterdam och gick på Mme Tussaud, vi tog massor med underbara foton där! Detta foto har dock blivit nån form av favorit... Ni ser väl hur jag och Bob Marley diggar?!!! Bilden är ju inte så bra rent fotomässigt, men den är så funky och reggae som det bara kan bli. Jag ser helt galen ut i reggaemössa och dreadlocks, alldeles suddig pga rörelse. Men jag ÄLSKAR bilden och den gör mig såååå glad. Hahahaha...

Vilken dag som helst kommer det mer seriösa bilder, ville bara bjuda lite på mig själv....

9 kommentarer:

Fauve Design sa...

Owmy this is priceless LOL

anni sa...

Halloj Helene! Halkade in här och fick skratta lite åt dig på fotot. Hade gärna velat höra den låten med dig och Bobban...

Anonym sa...

this is too funny, great shot!

corinnexxx

Anonym sa...

Hahaha, tack för den bilden! :)

Laila sa...

Underbar! *ler brett*
Håll oss inte på halster.... Låt oss se mer!

Anonym sa...

Nu var det superduperlängesen jag var in hos dig och kikade.OMG vad mycket fint du gjort vännen.Hur hinner du med allt detta?Och kan jag snälla få en dos av din kreativitet och fantasi,så blir jag så nöjd så*s*
kram!

Sollan sa...

Ha, ha, TACK för att du bjuder på dig själv så osjälviskt.
Kramen

Barbar@ sa...

Love your pictures Helene.
The one at Madame Tussaud is priceless.

Jag... sa...

HAHA du är för skön!