söndag, augusti 19, 2007

Njuta som en katt...

Finns det något mysigare än att se en katt sova? Kellie har kurat ihop sig i min säng och sover som en stock...





Nu ska jag ut och promenera en sväng... Försöker aktivera mig litegrann iaf, men jag har så mkt att göra att jag sällan prioriterar motionen - tyvärr... Men SKA försöka bli lite bättre.... Lite motion är bättre än inget alls, eller hur? Ska sen belöna mig med mer scrap under eftermiddagen ;-)

Veckan har sett ut:
Månd: 25 min rask promenad
Tisd: 45 min rask promenad
Fred: 25 min rask promenad
Lörd: 60 min rask promenad
Sönd: SKA UT NU :)

1 kommentar:

MiaMaria sa...

Sovande katter är för sköna, man önskar att man kunda slappna av på samma sätt :) Och ja, det finns något mysigare än att se en katt sova, det är att se två katter sova tillsammans ;)