söndag, augusti 26, 2007

Myser med Leah....



Kl 7 imorse lämnade min syster lilla Leah hos mig och så for hon på hundtävling. Så hittills har Leah hunnit äta och sova 2 ggr och så har jag hunnit fotografera henne såklart! 4,5 månad är hon nu... Inte riktigt så rödhårig som bilderna visar, hon är mer rödlätt i verkligheten.

Nu ska vi och handla grejer till tzatziki, sen ska vi på Formel 1-fika hos Mx3 (AnnaE, det är Micke, Mona och Matilda... Men lättare att skriva Mx3 *s*)... Sen bjuds det på middag där oxå :)

Tjing och hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad söt lilla Leah är..

Jag blev med ledssen att jag inte kunde komma, hade verkligen räknat med att få träffas igen !Skulle ha varit sååå himmlans kul ;)
men du? jag ger inte upp, nästa gång då jävlar, då kommer jag å då kan ingen stoppa mig ;)
saknar dig med en massa kompis !!!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam och puss:0)

//Paula

Sanna F sa...

Så sööööööööööt!