onsdag, augusti 29, 2007

Ljuvliga papper!

Jag fick såååå underbara papper av Jane att jobba med, de är av märket Dream Street Paper. Efter att ha scrappat rätt mkt klara, starka färger så var det fantastiskt härligt att jobba med lite mer mättade toner :) Så lättjobbade och underbara!

Det här fotot tycker jag om, det är vår vän Micke som tagit det på oss :)


Att jobba med sepiafoton gör jag inte så ofta längre, men är fantastiskt skoj när jag väl gör det...


Kika in hos Scrapaddicted du oxå och njut av de senaste papprena från Dream Street Paper!!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken underbar/a layouter. Den på dig och Fredrik är så vacker!!

Lilo sa...

Usch så du frestas. ;)Måste nog ta en liten shoppingrunda snart! =) Fina layouter!

Anonym sa...

Helt underbara LO:s Helene!!! Har sneglat på de papperna redan, men vill ju inte shoppa innan mässan. Hmm...nu vet jag inte längre :)

m sa...

Gudomligt fina layouter!

Marie sa...

åh så fina Helene!

Anonym sa...

Dom är underbara layouterna vännen. Den på dig och F är bara såååå vacker.

Sommarkramen Anna

Annika W sa...

Jättehärliga Helene! Jag gillar också DSP, men det är inte bara pappernas förtjänst att det blir så läckert! ;-)

En salig blandning sa...

Så ljuvliga layouter! Den på er två är allt igenom vacker!

Har inte kommenterat här så ofta, men du har alltid varit en stor inspirationskälla för mig, så därför... kika gärna i min blogg - en liten gåva till dig.

Ha det gott!

Anonym sa...

Wow! Helt underbara foton och LO's. Du inspirerar!!!

Karma sa...

Beundrar dina fina LOs länge! tycker det är så härligt att titta in här hos dej, alltid så mycket fint! Malin

Jag... sa...

Jättefina!! Försökte lista ut vilken jag gillar bäst, men det gick inte! Jag gillar båda jättemycket!

Anonym sa...

Fantastiskt fina och särskilt den på dig och F!
Annika/annika5064