lördag, augusti 18, 2007

Kliar i skaparfingrarna...

...men nu är det dags att natta. Konstigt det där, att jag varit såååå trött hela eftermiddagen/kvällen, men nu när det är dags att natta så vill jag bara ta fram mina saker och skapa med...

Fick ett paket med 3 tidningar, nya underbara papper, overlays mm som jag beställt från A million little things idag... Gosh! Det är såååå fina saker och jag har fått skaparkli...

Men nu nattar jag och hoppas att inspirationen infinner sig imorrn! Dags att slutföra lite uppdrag tänkte jag :) Måste jag göra ... Behöver jag göra *s*

See u tomorrow

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helene!
Kollar igenom lite bloggar fr mysbebbar. Vet,, e urusel på mail där,, men har nu fått övertygelsen, blogg verkar vara en skön ro, babbla av sig etc,, Kila förbi,, du scrappar än,, jag kom aldrig igång,, bara la ner rubbet när j en gång köpte mitt sdtartkit,, sanslöst,, Oj, nu ringde mina bake off vitlöksbröd,, rusar,,, jo sent, men va suuugen. Kram MalinM M-bebbar

Anonym sa...

Hej, kul du hälsa på tillbaka. Ja, jag har allt tänkt på det där, man vill ju ej avslöja privatet allt, namn, boende etc,, ja man säger ju ej allt.
Jag lägger en länk till dig så kan jag lalla förbi o kolla din blogg mellan varven. Om de e ok?