måndag, augusti 13, 2007

Första jobbdagen gick ju bra ;-)

Såklart gick det bra! Det känns lite vemodigt att semestern är över, och att jag nu är överhopad med jobb *s* Men jag tar EN sak i taget och sätter gränser ;-) Det är bra, det är som det ska vara... Som jag alltid borde göra.

Dagen gick fort, så fort... När klockan var halv 6 och jag redan jobbat över 30 min, så packade jag bara ihop, satte på MP3:n med 4:e Harry Potterboken i och tog en RASK promenad till Hornstull. Det tog ca 25 min (inkl handling av en flaska Ramlösa).

Jag MÅSTE promenera mer, jag har sakta men säkert lagt på mig några kilo för mkt. Och det måste åtgärdas... Så jag måste försöka promenera oftare, röra på mig på det sätt som jag kan...

Tjing och hej! Ska försöka hitta skaparlusten här nånstans...

Inga kommentarer: