tisdag, juni 26, 2007

Lite bilder från midsommarafton...

Min älskling i poolbaren :) Jag diggar verkligen färgerna i det här fotot, det röda mot det blå....


Fredrik gungar med Ina och Johan...


Ina är mkt skeptisk till dansandet kring midsommarstången, "fasters" trygga famn är bra mkt bättre än att dansa bland alla knasiga vuxna och barn. Vad GÖR dom egentligen? Hoppar som grodor, "raskar" som rävar, skrattar och gråter om vartannat och är allmänt tokiga *s* Jag förstår henne ;-)


Ina hoppar i studsmattan och jag sitter med och håller ett vakande öga på henne. Men hon höll koll på mig oxå, det var väldigt viktigt att jag satt ner när hon hoppade.... "Sitt ner! Sitt ner! Sitt ner!" sa hon om och om igen, tills jag satt ner. Ordning och reda på lilla damen!


Och så bad såklart!! Det är verkligen så mysigt att Christer och Therese har pool, det tycker jag som badade och det tycker såklart syskonen Ina och Johan!!


Tack för titten!!

Inga kommentarer: