tisdag, juni 26, 2007

Ett fotoinlägg i djurens tecken...

Jag fick jättemånga fina bilder från Skansen i söndags, men har valt att fokusera på lite djurfoton istället för på människor den här gången. Endel andra foton lär ni få se scrappade i framtiden istället.

Kolla in frissan!!! Är han cool eller är han COOL?!!!


Älskar lemurer! De är så söta, så snälla och så nyfikna. Satt på huk och en gick förbi preciiiis framför min hand och jag kunde inte låta bli att klappa den blixtsnabbt på på benet. Det skulle jag inte gjort, fick mig en åthutning av en skötare där ;-) Ajajaj!!! Men han gjorde rätt och jag fel!


Kolla, kolla!!! Denna söta lilla apa! Det var sååå många små och söta apor på apberget :) Fick några tokiga foton, några roliga och några söta :)


Ja, så hälsade vi på Piff och Puff oxå! De bor i Akvariet de...


Om det här är Piff eller Puff vet vi inte, men visst är han söt?


Och så sista bilden, på de ursöta surikaterna. Jag gillar Timon i Lejonkungen hur mkt som helst, och de här söta surikaterna påminner om honom :) De poserade framför mig en och en och två och två och tre och tre... Eller solandes eller på andra sätt ;-)


Tack för titten!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej helene. Jag har gjort en lift av din underbara layout "alltid" som finns två inlägg längre ner. Hoppas det var opkej =) Resultatet återfinns i min blogg.
Tack för inspirationen, kram eddy/maskrosfjun

Scraphönan sa...

Vilka underbara foton. Längtare verkligen till Skansen, ska dit med barnen om två veckor, då vi tar oss en Stockholms tur.
Kramis

Anonym sa...

Grymma bilder som vanligt, blev ju tokförälskad i Piff.....eller var det Puff...Skitfin!!

Anonym sa...

Vilka härliga djurbilder. Håller med om att fågeln är jättesöt!!