lördag, juni 30, 2007

Elsiekollektionerna!!!

Jag gillar verkligen Elsie Flannigans fina kollektioner! De är härligt busiga och har kanonfina färger!! Jag är visserligen inte så freestylig som Elsie, men tycker om dom ändå!!! Dessa har jag skapat för Scrapaddicted!

Bettykollektionen är som klippt och skuren för kärlekssidor!!!


Men fungerar lika bra för andra sidor, som t.ex. flicksidor :)


Tobykollektionen är för dina resesidor, och är enkla att jobba med för bilder från jordens alla hörn!


Men vill man så kan man även skapa en flicklayout även med denna serie :) Det är bara fantasin som sätter gränser!


Stort tack för titten!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

GLAD SOMMAR!!!

Kolla in min utmaning pa min blogg!

Joanna sa...

Snygga layouter!! :-D

Anonym sa...

De är underbara! Svartvita kort är så snyggt, speciellt när papprena är så färgglada.

Christine sa...

Åh, så fint!!
Ja, Elsies grejer gillar jag skarpt:)
Du har fått till det väldigt bra på allihopa!

Kram!

(Favvis)Maria sa...

Åh, rosa är ju så fint.. å Leah bilden är ju så söt!

Anonym sa...

Ja den kollektionen är underbar!! Och dina sidor är lika underbara! LO´n "Lennon muren"....mmm..hur läcker som helst!