onsdag, maj 30, 2007

Sista rundan i scrapliftcupen

Shit, denna omgång var svettig!!! Jag laddade upp med 1 minut tillgodo!! Tack och lov funkade tekniken hyfsat (min bläckstråleskrivare ville inte skriva ut texten - har aldrig hänt tidigare, så jag fick använda den gamle trotjänaren laserskrivaren och texten blev sisådär *s*)...

Åsa påminde mig kl 19 om att denna skulle göras, jag kom inte igång förrän 20,30 och det blev lite avbrott för telefonen ringde precis hela tiden... GAH!

MEN jag hann *s* Här är mitt bidrag:


Här är Vibekes underbara LO som jag inspirerats av och tolkat rätt fritt!


Nu återstår att se om jag hamnar i finalen och får göra 2 alster till :) Det har varit min målsättning att ta mig till finalen, men jag kommer ju definitivt inte vinna med tanke på de duktiga scrappare som är med. Vilket inte heller är mitt mål, mitt mål har hela tiden varit att ha kul på vägen! Men kommer jag till finalen blir jag strålande glad, annars så är jag supernöjd med att jag fått 8 härliga alster gjorda som jag annars inte skulle gjort *s*

Stort tack för titten!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Häftig LO, läckra kort också!

Anonym sa...

Snyggt!!! Stressigt när det blir så där i sista minuten...

Sanna F sa...

Hur cool somhelst!