onsdag, maj 16, 2007

Runda 7 i scrapliftcupen

Puh, jag hann klart med bidrag nr 7... Jag har haft så mycket annat att göra och annat att tänka på att jag nästan glömde bort denna. Tack, Åsa-vännen, för att du påminde mig!!

Denna gång skulle motivet på fotot vara över 18 år (jepp, min sambo är över 18 år) och så ska titeln vara i cardstock. Har använt fonten "Cherish" och sen skurit ut texten :)

Fotot på Fredrik är ett av mina alltime-favoriter bland foton som jag tagit! Tog det för några somrar sen då vi var på bilresa i Norge. Ett fantastiskt vackert land, vilken natur!! Utsikten på fotot är tveeggat *s* Nog ser ni både fjäll och stilig karl, va ;-) Här är mitt bidrag!


Och här är Hanne Kjærviks härliga sida som jag liftat. Inte helt lik, men inte heller olik :)


Tack för titten!!

2 kommentarer:

Christine sa...

Jättesnygga lo:s!
Och ja, karln också;-) *asg*

Sanna F sa...

Super snygga layouter o grejer somvanligt!