fredag, maj 25, 2007

Älskar varje liten del!

Ja, det blir lite bilder på min systerdotter igen :) Passade henne under eftermiddagen och kvällen idag... Min syster var på husvisning och jag passade på att njuta av en liten söt tjej i flera timmar!!!

"Hej, kompis! Du var en rolig en... Varför pratar du inte med mig?" Leah är fascinerad av en tygdocka jag har, som jag fått av en kär vän!


Gäsp, är lite trött nu!


En baby kan ha många härliga utryck :) Leah är grymt fascinerad av den externa blixten ;-)


En söt liten fot, inte det lättaste att fota de här sötingarna - de rör sig ju hela tiden :)


Ljuva bebis!!! Hon är en glad liten skrutta, som äter massor ;-)


Bara såååå söt!


Ja, det var allt för idag!! Ni får hålla tillgodo med lite bebisbilder här hos mig :) Imorrn ska jag träffa min andra syster Lotta och fota hennes hundar :) Jag har 4 systrar och en bror, för er som inte vet ;-)

10 kommentarer:

Malin sa...

Du tar så fina bilder Helene!!!
Nästa gång ni kommer ner till Göteborg, så tänker jag boka in dig
som fotograf så jag kan få några "riktiga" foton på lilla fröken bus här hemma:)
Hoppas du får en trevlig helg Kram MAlin.

Anonym sa...

Mmmm, viken underbar liten systerdotter du har! Lyckos dig som får snusa bäbis... Själv finns det nog ingen i min närhet längre som ska få barn än på länge... Ha det så bra!
MCH Miaa

Scrapangel sa...

Härliga bebbebilder. Du är jätteduktig på att fotografera små liv! Trevlig helg!

Anonym sa...

Jättefina bilder! Hon är verkligen bedårande söt! :)

Christine sa...

Ohhh vilka underbart söta foton:-)
Du är ju super på att ta närbilder!!!

Anonym sa...

Åhh, vilken söting! Förstår att du blivit moster igen. Grattis :)
Hoppas allt är bra annars, jag har kickat igång min blogg igen.
Kram

Jag... sa...

men aaaaaah!! Helt UNDERBAR!!!

fridakarolina sa...

Aha, då är ni fem syrror och en brorsa, i min familj är det tvärtom, jag är ensam syster med fem bröder! :D
Jag är näst yngst, vilken plats har du i skaran?

Och som alltid, underbara foton!

webmosterhelene sa...

Tack så jättemycket, tjejer!

Fridakarolina, jag är nummer 2, fast min äldre halvsyster är bortadopterad. Så jag är uppvuxen som äldst. Men vi har kontakt med varann och vi alla räknar med henne :) Jag är liksom äldst, men ändå inte ;-)

Anonym sa...

Åååh vilka härliga bebisbilder! Längtar efter att min skrutt kommer ut så jag också får snusa lite. :-)
vad härligt med så många syskon! Jag har tvärtemot dig och har 4 bröder och en syster *hihi*

Väldigt inspirerande att se allt fint du skapar! Hoppas vi får ses nån gång igen!

Kram Kicki