söndag, april 08, 2007

Vill bara visa...

...de här två sidorna, som också varit publicerade i Scrapbooking mm:s januarinummer...

Den här är rolig i sina bubbelgumsfärger :) Förr tyckte jag det var supersvårt att scrappa såna färger, men numer älskar jag att utmana mig med färger... Blommorna är genomskinliga tunna plastblommor från Heidi Swapp, fastsatta med KI Gloo. De har blivit en favorit hos mig, men går knappt att få tag på och jag är därför mkt sparsam med dom :-s En annan favorit är rubons-stygnen från DCWV, så enkla att använda och blir så fint!


Den här är rätt skoj! Freestyle i Helene-tappning!! Tog galna färger som rosa, gult och orange och smackade på i en härlig frenesi. Så skoj och blev så nöjd :)


Tack för titten, nu är vi på väg till landet för att kolla in svärföräldrarnas bygge av permanent boende där... Snart är det klart, sista maj är det beräknat att det ska vara överlämning av nycklar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina, särskilt den nedersta! :) Duktig du är!

Glad Påsk!
Kramar Linda

Jag... sa...

Så fina Helene! Jag gillar den första jättemkt, som du säger rubons stygnen är helt underbara.. ska man kanske ta o ge sig på det med maskinen...? Kram o glad påsk på dig! :-D

Sanna F sa...

Jag gillar båda layouterna massor!!!