söndag, april 22, 2007

Scrappeliscrapp!!!

Vilken underbar dag jag haft idag tillsammans med mina två underbara vänner Karin och AnnaE!! Tjejerna kom vid 10 i förmiddags och vi satte igång och snackade som 17 :) Påbörjade en sida, sen gick för att äta lunch, hem och fortsätta scrappa, lite fika, scrappa och prata vidare, sushimiddag och sen scrap igen :) Tjejerna åkte vid 23, jag färdigställde ena LO:n med hjälp av symaskinen och nu är jag tröööötter! Puh, nu lär jag somna ovaggad ikväll...

Har bara hunnit med två sidor idag, är definitivt en långsam scrappare när jag ska skapa under sociala former *s* Men det spelar ingen roll :) Här är dagens två sidor :) Irriterar mig lite på att scannern gör att knappar och annat blir lite skevt ibland, men det får vara så! Bortse från det!!!

Gillade färgkombon massor på denna :) Kraft är verkligen en underbar färg!! Gillar att jobba med den som bas!


Foton som egentligen inte betyder så mkt, men är roliga att skapa nåt av iaf... Ville använda dessa papper som är relativt nya i min samling, risken finns annars att de lär samla damm trots att de är så söta :) Så jag skulle bara hitta foton att använda till... Så blev det en bussida till idag då *s*


Tjingeling och natti!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina! :) Tycker inte alls att två sidor på en dag är särskilt långsamt. Det är vad jag skulle göra om jag satt ensam, vilket jag iofs alltid gör. Jag är ingen social scrappare, scrappar hellre ensam! Men det förstås: det kan vara jag som är väldigt slö också. ;)

~Karin~ sa...

Hallå raring och tack för igår! Såååååååååååå härligt med en hel dag för pyssel och babbel! Bra för själen :) Jag har pillat och fixat lite med mina LOs här hemma nu (sytt och blingat lite). Känner mig riktigt nöjd med gårdagens dagsverke! Jag är ju en socialscrappare och ser fram emot nästa date!!!

stoooooooooor kram /K

Sanna F sa...

Åååååååå vad fina layouter!!!

Anonym sa...

Du har lyckats igen, visst är det skönt. Gillar båda jätte ycket. Härliga färger i den första. Gillar ju svart vita kort så även den andra tilltalar mig. Kram Aase/Ängel60

Anonym sa...

Helene man behöver inte göra 10 layouter på en dag. :O) Huvudsaken är att man har det trevligt och det verkar ni ha haft.

Du tar väl det lugnt nu? Annars blir jag arg på dig det vet du ;O)

Kramen Anna