lördag, april 21, 2007

Najs lördag :)

Eftersom jag var sjuk i veckan såg jag framemot en ledig helg och hinna ladda batterierna och må bra (en obokad lördag och en söndag fylld av scrap med 2 underbara vänner)... Sen blev en av tjejerna som jobbar hos oss tvungen att åka hem till annan ort pga att hennes pappa blivit akut hjärtsjuk... Asch, jag kan ju jobba :) Hade ju inget inbokat ändå...

Men sent igårkväll säger en av de andra tjejerna att hon tar mitt vik-pass idag, så jag är leeeeeeeeeeeeedig! Gulle henne!!!

Så nu sitter jag här sen igår och "pluggar" lite fotografering *s* Läser på om RGB och färgrymder och inställningar... Fräschar upp minnet om lite komposition etc... Det mesta sitter ju redan i mitt minne, MEN jag tycker om att fräscha upp ;-) Får såna ryck ibland, när jag bara ska vara och hittar nåt spännade i min inspirerande bokhylla *s*

Tjing, nu återgår jag till boken!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh - kan inte du tipsa om vad det är för bok du läser? Funkar den för en rookie också? Det är så mycket jag vill lära, men jag är lite teoretiker av mig, så jag vill gärna läsa OCH praktisera...!

Jag ska också ha pysselträff, idag faktiskt - ska bli SÅÅ skoj. Har DT-pysslat så mycket ett tag att jag känner mig lite halv-bränd på pyssel, men då är ju en träff med trevligt sällskap GULD för att sparka igång en igen!

Hoppas din kollegas pappa blir bra - och att du får en lika trevlig pysseldag imorgon som jag tänker ha idag!

Kram!

Sanna F sa...

Vad skönt att du blev ledig iallafall!!!
Hoppas vi får se vad du skapar under helgen : ) Det är alltid så inspirerande att titta på dina layouter tycker jag!

Ha en super bra helg.
Kram från Sanna F