måndag, april 23, 2007

En till....

Passade på att göra en till sida ikväll, men nu är det dags för sängen :)

Jag passade på att använda spillbitar av de papper jag använde igår :) Bara en annan färgkombo... Himla kul är det!!


Så jag utmanar dig som läser här att göra två LO:s med samma mönstrade papper, men t.ex. olika cardstock. Börja på en och direkt efter gör du en till med spillbitarna du fick över :) Skriv gärna i min blogg när du gjort dina sidor, så jag får komma och kika!

Tack för titten, sov så gott!

3 kommentarer:

m sa...

Ja, det ska jag ta mig an. Men inte nu... Fina layaout förresten med otrolig harmoni.

Anonym sa...

Snygg denna med! Jag har faktiskt nyligen precis gjort så, använde samma papper på två LOs nästan efter varandra eftersom jag gillade dem så mycket...

Anonym sa...

Var ju tvungen att kika in här på din sida!
Vad mycket fint du gör!
Du är verkligen jätteduktig. :)

Kram
Mette