tisdag, mars 13, 2007

Lite skidbilder och annat nr1

Första dagen var det grått och mulet, och alla foton får en blå ton... Värt att fota ändå såklart, för tillfällena kommer kanske aldrig åter *s*

Alva gick i skidskola, första gruppen heter Snögubbar och hon klarade det med bravur... Alva är sist i raden här :)


Lilla Alice Bus :) En av de sötaste ungar jag vet!


Och så söta Alva, en riktigt liten Madicken är hon... Lycklig över att börja få kläm på skidåkningen


Alice äter "smuggis" efter en hård dag ute i pulkan... Ja, smuggis betyder alltså smörgås


Alva pysslar lite. Jag hade med mig min Revolution och stansade ut ett minialbum åt henne. Alva sa flera gånger: "Helene, du är väldigt bra på att pyssla! Du är nog bäst!" *fniss*


Såhär fint blev det, sen band vi ihop det med hampasnöre. Och jag tror nog att Alva är bäst på att pyssla och rita :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina bilder! Vad fint hon ritade lilltjejen :-)