tisdag, februari 06, 2007

Pysslar på...

....jag har köpt såååå söta piratstämplar på Panduro idag och de är så grymt söta att jag satte mig och färglade några på en gång :) Nu är jag på G med en grej till testpanelen på Swe Scrapbook och det är så skoj :) Bara ett litet litet projekt... Hoppas det blir så bra som det är i tanken *s*

Har lite andra funderingar, i väntan på nya tidningsuppdrag så har jag lite idéer om att "skapa fritt" ;-) Ja, jag skapar alltid fritt, men sånt jag kan visa direkt. Måste bara hitta VAD jag vill skapa om. Det kommer väl, får fundera lite till ;-)

Nå, annat då... Grym huvudvärk idag på eftermiddagen, inte skoj. Jaja, så är livet ibland. Nu är klockan jättemycket och jag ska gå och natta tror jag minsann ;-) Så blir jag kanske av med huvudvärken, så det inte blir migrän eller nåt sånt trist :-S

Natti!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonfin LO du gjort. Du är fantastisk på att skapa. Vad nyfiken jag blir på att se vad du hittar på med piratstämplarna. Jag stod och höll i dom i förra veckan men köpte dom aldrig, dumt nog. De är ju ursöta!!
Kram! /Milla

Anonym sa...

Tycker också de är jättesöta. Kanske ska skynda mig att köpa innan de tar slut :-).
Tack för din jättegoa kommentar på min blogg. Jätteroligt att du gillar det jag gör.
Kramar!

Annika sa...

Panduros piratstämplar är såå söta! Hoppas di huvudvärk gett med sig nu! Kramis!