onsdag, februari 28, 2007

Lite stolt faktiskt...

I Papirgleder andra runda i Scrapliftcupen kom jag återigen på 6:e plats och fick 15 poäng denna vecka också. Det gör att jag i dagsläget ligger på delad 3:e plats totalt... Shit så skoj!! Vilken ära, för det är så många grymt duktiga scrappare som är med i cupen....

Jag är inte med för att vinna eller ens komma med på 10 i topplistan, det är inte det som det hela går ut på även om det är skoj att det varit så de två första gångerna. När jag och Åsa pratade om att vara med så var det just att få vara med och testa nya saker, lifta andras alster och försöka göra nya saker eller gamla på ett lite annorlunda och nytt sätt. Peppas att skapa lite, få en spark i rumpan och göra nåt... Att tänka utanför boxen eller bara för att göra nåt ;-)

Det är en ära och en bonus att få poäng såklart, men jag blir inte ledsen om jag inte får det :) Men lite stolt är jag ju och måste ju få bubbla ut det här i bloggen :) Så - klar...

Till badrummet då... Idag har jag varit ledig och Fredrik haft sin sista sjukdag... Nu mår han i prinicip bra, lite småförkyld bara... Så idag har jag rengjort rören i badrummet och Fredrik har målat om taket. Och sen somnade jag i soffan och sov i 3 timmar på eftermiddagen (sov så dåligt inatt och misstänker att det kan vara migrän på g) och när jag vaknade hade Fredrik målat andra lagret i taket och sen även målat om element och alla rör. Sååå vitt och fint nu!!

Så imorrn kväll blir det kakelrengöring, in med alla grejer och sen är vi nog klara :) Skönt!

8 kommentarer:

Anonym sa...

oglartWiii...kul att det går bra med liftningen!! U go girl!

Anonym sa...

Haha..."vertifikations-blahaet"
kom visst med...

Anonym sa...

Så kul!! Din LO är så läcker - så stort grattis till placeringen i omgången!
/Stina

Anonym sa...

Heja heja!! Så roligt! Visst är det skoj att vidga sina vyer och naturligtvis skoj när man får credit för det man gör!

Anonym sa...

Det är klart att du ska vara stolt. Du är superduktig och värd varje poäng. Det kommer säkert att bli flera.

// Margitha(Pysslan)

Anonym sa...

Hej Helene!
Blev överraskad när jag såg dig på mässan idag. Måste bara säga att du gör fantastiskt fina saker och är väl värd alla belöningar och utmärkelser.
Vem vet vi kanske träffas igen framöver eftersom vi tydligen har trillat ner i samma "scrap-träsk". :)
Suzie (från Kista)

Sanna F sa...

Kul att det går så bra... Men du är ju så fantastiskt duktig!!!

Skönt att det gått så snabbt ändå med badrumsrenoveringen!!!

Anonym sa...

Klart du ska vara stolt vännen!!:O) Du är duktig och gör genomtänkta och snygga layouter, så är det bara.

Kul det ska bli att få se ert badrum sen.

Kramen Anna