tisdag, februari 27, 2007

DT-alster

Vilka härliga papper och stickers det kommer i Scrapaddicteds månadspaket för mars... Papper från Polar Bear Press och Rouge de Garance och så stickers från Polar Bear Press...

Här är mina alster denna månad :)

Skoj att jobba med svartvita papper till färgfoto :)


Massor med mönstrade papper i galen kombo *s* Men skoj att göra!


Härliga varma färger :) Gult ÄR svårt att scrappa, men det svarta med blommor på är såååå fint! Älskar det pappret :) Tur jag har ett extra av det, för jag vill skapa mer av det!


Tack för titten!!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga inspirerande Lo:s!! Gillar speciellt din "färg-lo"...SNYGGT!!

Mindi sa...

Hej hej!

Kikar in på dina fina alster. :)
Vilken kul grej med cdskivorna.... det kan vara något att komma ihåg till kommande presenter. Tack för det. :))

Kram kram

Anonym sa...

Gud vad du skapar :D
Snygga gula papper!
Gillar också färg-LO:n, fast dina färgflaskor ser konstiga ut, vad är det för etiketter du har på? :P

Anonym sa...

Superfina månadsalster!

Håller med dig om att svartvita papper är kul att jobba med till färgfoton.

Mmmmmmm. Det svart och vit mönstrade pappret är så himla fint.

Nu är jag inspirerad som vanligt efter en titt på din sida :)

webmosterhelene sa...

Tack tjejer!! Vad rara ni är!! Stephanie, etiketterna är med min adress på, så jag vet vilka som är mina då man är på träff ;-)

Anonym sa...

HAHAHA, fan vad präktigt! ;)

thorold sa...

Vilka snygg LO:s! Gillar särskilt den med färgburkarna!

Kram Pernilla

Anonym sa...

Härliga layouter, speciellt den om färgflaskorna!! Kul att scrappa om något annat än "det vanliga" ibland :-)

Anonym sa...

Superfina Lo´s.
Min favorit är den gula, fantastiskt fin.

Anonym sa...

Snyggt!!! Gillar "Du är min man" extra mycket! Upplägget tillsammans med dom papperen blev bara såååå fantastiskt snyggt! Gillar hur du använt Rouge de Garance-papperet till ram - kan nog tänkas bli en lift :-)

Tack för att du vill dela med dig!

Marie sa...

men åhh så fint du har gjort, som vanligt alltså! ;-)