tisdag, januari 23, 2007

Trött!

Idag är en trött dag... Fick akupunktur imorse, får ju behandlingar för att minska mina migränanfall... Och det funkar hyfsat bra på mig. Men idag är jag grymt trött, sådär som jag blir inför ett förestående migränanfall. Suck!

Nåväl, ska jobba en liten stund till, sen slutar jag för dagen *skönt*

Igårkväll var Natalie hem till mig och scrappade lite. Fick en sida färdig till tidningen, så idag ska jag hem och göra en till och sen skicka iväg paketet med marslayouterna :)

Ha det gott, igelkott!

3 kommentarer:

angela sa...

Lycka till meed akupunkturen. Hoppas du slapp migrän iaf.

Koy sa...

Hoppas du slapp att få Migrän. Sitter själv med det just nu :-(
Legat sedan imorse helt däckad *suck*
Akupunktur mot det har jag inte testat, kanske vore något?

Skall bli spännande att få se dina Ny Lo´s i Tidningen sedan:-)

Kram

webmosterhelene sa...

Tack tjejer! Jo, med en migräntablett igår och en idag, så har jag klarat mig hyfsat faktiskt! Det bröt iaf inte ut helt! *skönt* Nu är det dags för mig att skapa igen :) Ska försöka få lite gjort ikväll!