torsdag, januari 18, 2007

Publicerade alster :)

Ja, äntligen kan jag lägga upp de alster jag fick publicerade i första numret av Scrapbooking mm, som kom i november 06 :) Ni som sett dom innan får helt enkelt blunda ;-) Tycker om att ha alla mina alster samlade ;)
Varm och härlig :)

Till min skisskolumn

Lite busig och annorlunda sida, med handskriven text i trappan på fotot

Älskar fotot på mina 3 killar :)
Galen sida, men gillar den *s*
Ännu mer galen, ytterligare en sida av mig ;-)
En sida till Martins album, om Fredrik och vad han betyder
En sida till Robins album, det är svårt att scrappa de där "sämre" gamla fotona, men ack så viktigt...

Här kommer 3 LO:s till nybörjarartikeln jag skrev. Jag ville visa hur man med hjälp av mer dekorationer och papper kan bygga upp sin sida





Och så ett litet kort :)
Tjingeling!
/Helene

8 kommentarer:

JEN sa...

Nejmen haha, är det du som är webbmosterhelene?! :-)) Skoj! Oooh, jag gillar dina LOs du lagt upp! Blir inspirerad här - och det KAN sannerligen behövas! Kan inte bestämma mig för om min sega dubbla är färdig eller ej... Ja, jag får tänka ordentligt om jag ska åka eller ej, men ja det lutar nog åt det! Ska bli jätteskoj att få vara med på något sådant här i sverige tycker jag! KUL att träffa en massa nytt folk också! Ha det!

Anonym sa...

Väl värda att ses igen! :-)

JEN sa...

Haha, nej du är inte blind ;-)Stämmer dessvärre bra det - inga alster upplagda än! Jag har inte gjort LOs så jättelänge utan mer hållt på med kortmakande - det mesta jag scrappat har också varit till andra och heller inte fotograferats innan jag givit bort det - tyvärr inser jag ju försent. Jag har ett litet gäng som ska läggas upp, men jag tänkte kanske länka till ett webbalbum.... har bara inte hunnit fixa ett sånt än! :-) Jag har aldrig haft vare sig hemsida eller blogg tidigare, så det är mycket nytt att lära sig känner jag... men det kommer! /Ja det vore jätteskoj att knyta lite nya kontakter på eventet! Väntar på lite positiva ekonomiska vibbar bara.... hihi. Må så gott! :-)

Fotograferande Maria sa...

Hej! Snyggt! Blir sugen på att scrappa ju:) Kram/Maria

Anonym sa...

Kul att se :D
Som utlänning får jag ju inte den där tidningen :(

Jättefina, gillar hur du utvecklat den där röda, i slutet.

Anonym sa...

Du har gjort sååå många underbara LOs! Tittar gärna på dem igen, även i mitt eget ex av tidningen!
ninaerica

Millan sa...

Jag håller med, de här tål att ses fler gånger! Jätteläckra är dom!

webmosterhelene sa...

Åh, så rara ni är! Ni värmer mitt hjärta! Kul att se sina layouter såhär, att jag har en sån "spretig" stil :) Kan man kalla det så??? hihihih