måndag, januari 01, 2007

Härlig nyårsafton!

Vi firade nyårsafton med 3-rättersmiddag och övernattning hemma hos Micke, Mona och Matilda. Vi fick god förrätt med 2 sorters röror, avocado, smördegsstjärna och smördegsinbakad fetaost... Det blev fondue med ris och massor av goda såser och så blev det smarrig citronkaka till efterrätt!

Matilda och jag :)


Micke


Matilda och jag hade fotosession i hallen... Fick massor, massor, massor med bra bilder på Matilda... Säkert en 50-60 bilder... ;-)








12-slaget!!


Matilda vågar tillslut hålla i ett av tomteblossen :) Vi hade inga egna raketer, det var tillräckligt många i grannskapet :)


Jag och min älskling


Matilda och hennes föräldrar :)


Hoppas ni också hade ett härlig slut på det förra året!

Kram
/Helene

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År!

Anonym sa...

Fina bilder! Gott nytt år! Du har inte missat att du är utmanad va?

Fotograferande Maria sa...

Hej Helen! Fina foton du tagit :) som vanligt!

Kram / Maria

Anonym sa...

Ni verkar ha haft en kanon Nyårsafton tillsammans! Verkligen fina bilder från er fotosession i hallen!! Och hur 17 lyckas du fånga fyrverkerier så fint??? Jag tror att det blir en fotokurs någonstans när jag får systemkamera snart. Du e GRYM! :)

Gott Nytt År !