måndag, november 20, 2006

Januarinumret...

....av Scrapbooking mm är nu på G att göras ;-) Alla mina grejer skickades till redaktionen idag :) Alltid lika skönt att "bli av" med grejerna...

Det är fantastiskt kul att skapa till tidningen, men det är tidskrävande. Tiden hade jag visserligen ändå lagt ner till skapandet och det är jätteskoj att skriva och se hur min skrivteknik förändras och förbättras :) Tack för att jag fått förtroendet, Eva!

Nu börjar planeringen för februarinumret och även så smått till marsnumret :)

Det är oerhört spännande, jag ser framemot nummer 2 av tidningen som kommer nästa vecka!!

Ha det gott, igelkott!
/H

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh så spännande det ska bli med det nya nummret, längtar till nästa vecka.

Kramen Anna

Anonym sa...

Den kom idag! Mycket inspiration! TACK!

Anonym sa...

Hej vännen! Men äh.. jag har ju missat det här med tidningen, det låter ju helspännande! Vart kan jag få tag på den??? Kram på dig!