söndag, september 03, 2006

Härliga papper...

... från Diane's Daughters har jag scrappat till Swescrapbook-bloggen! Dom scrappar verkligen sig själva... Är supernöjd med denna sida jag gjorde för en vecka sen! Enkel, men jag är nöjd :) Det är det viktiga!



Jag scrappar en hel del, men mycket kan jag ju inte visa upp här än... Men även om det inte visas upp så mkt så skapas det i stugan minsann ;-)

Jag börjar må bättre helt klart, inte helt frisk för jag har en hel del hosta kvar, men det är också det andra. Skönt!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin!
Söt kille också. =)

Anonym sa...

Den är bara såå fiin!!!!

Emma sa...

Den var verkligen superfin! Ser fram emot att se allt du gjort, men inte kan visa än =)

Anonym sa...

Fin LO
läckert med tvåfärgade bokstäver *antecknar*

Anonym sa...

Underbar lo!

Anonym sa...

Ursnygg Helene!

Kramen Anna

Anonym sa...

en helt underbar lo.!!!
Kram Helené

Emma sa...

Blev så inspirerad av dina prickar runt kortet, så nu har jag också provat på det på min "tasslo".

Tack för all inspiration!

Anonym sa...

Jättefin LO. Kan hända att du tycker den är enkel, men är det något negativt? Jag gillar det massor. Härligt murriga färger