torsdag, augusti 03, 2006

Vad händer en molnig dag som denna?

Fredrik ska iväg med sina arbetskompisar och dricka en öl efter jobbet, deras jobb ;-) Vi har semester :)

Jag ska försöka pyssla lite i eftermiddag, har endel grejer som ska slutföras och planeras, lite deadlines att hålla :) Mitt pysselbord behöver det rensas lite på, nej det är inte jättestökigt, men tänkte rensa innan det blir ett rejält bomdnedslag.

Men innan ska vi kanske försöka hitta på nåt, på da'n alltså... Har dock ofta lite svårt att samla tankarna när jag kommer hem, för att sålla bort allt som hänt under dagen och ställa om till pysselhjärnan ;-) Det är väl en teknik det med, och den tekniken har jag svårt att bemästra (var likadant när jag pluggade... Satt jag och pluggade en hel dag från morgon till kväll gick det lättare, än att göra en massa saker först och sen plugga)... Undrar varför det är så?!

Torsdag idag, så det är 1,5 vecka kvar innan "allvaret" och vardagen börjar igen och man får längta ett helt år till innan man är långledig... Jag är ledig under nästa vecka oxå (ska in och jobba måndag - och ev. tisdag om jag inte hinner klart på måndagen, men tänkte försöka jobba lååååååång dag på måndag för att hinna klart). Fredrik börjar jobba på måndag igen, så jag har flera dagar nästa vecka att pyssla och fixa... PLUS fixa med mitt och Åsas stora projekt!! Ujuj :)

Ha en bra dag, återkommer med vad jag egentligen fick gjort ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

När tänker du säga något? :(
Hur långt är det kvar... typ... liksom... ungefär? En vecka? En månad? Tre månader?
Såå nyfiken!!

ikas sa...

Ramlade in av en händelse här.
Kul att hitta någon "ny".

Camilla sa...

Ååå vad du är flitig, jag fattar inte hur du orkar och får tid till allt du gör, men det har jag ju aldrig gjort..

Det är så spännande att kika in på din sida jämt, det händer alltid något här och alltid en massa underbara layouter att kika på..

Men jag kan lova att jag åter kommer snart igen för visst blev jag nyfiken på det STORA projektet du har på gång..

Kramis Camilla