söndag, augusti 13, 2006

Grrrrrr....

Nu har jag försökt ladda upp bilder här på bloggen precis hela dagen *gråter* Jag ville ju visa några såååå fina foton jag tog igår med mitt nya objektiv och softfilter, endel bilder från vår superhärliga födelsedagskväll hos Fredriks brors familj igår, men det går inte... Det går inte att ladda upp bilder alls :-( Fy 17, så trist det är!!!

Bara så ni inte tror att jag glömt er eller försvunnit från jordens yta eller nåt...

Måste oxå skvallra lite :) Min bästa väninna Elisa scrappar ju, hon har nu äntligen kommit igång sådär på allvar OCH jag är så stolt över henne!! Hon har gjort en sån fantastisk sida, sån härlig färgkombo och sån härlig text :) ÅH, vad jag är glad!!

Mindre skoj är att imorrn börjar jag jobba igen. Jo, jag älskar mitt jobb, verkligen jättemycket, MEN jag har så mkt annat att göra ju, sååååå... Kan jag inte få några miljoner så jag kan hinna vara "ledig" och göra lite annat ;-)

Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, har inte du egen domän och webhotell?
Skaffa Wordpress istället för de här gratis skitbloggarna!
Jag vill ju se fotona! *giggle*
Tack för jättefin skiss i cropen!
Kram

Ellison sa...

Här är en till som vill ladda upp bilder på bloggen...blir så frustrerad.
Hoppas det gick bra att börja jobba :)

tanja sa...

Ha det bra på jobbet idag!

Kram

PS Vad har du köpt för nytt objektiv *nyfiken*?