måndag, juli 31, 2006

Shit, jag är stolt och ärad!!

Ja, ärad - inte ärrad *s* Kan inte säga mer än att det idag uppkom ytterligare ett stoooooort projekt för min del och jag är så fantastiskt stolt!! Att sen min vän och tillika tvillingsjäl Åsa oxå är involverad i den grejen gör inte det hela mindre spännande!! Shit, så spännande :) Eller hur, Åsa? Inte desto mindre för er som ingenting vet - än *ler*

Jepp, jag vet att man inte ska luras och undanhålla info, men annat kan jag inte göra just nu. Måste bara toota ut lite, så spänningen släpper lite :)

Stay tuned här hos mig med andra ord! STORA saker är på G i höst :)

Förresten, TACK Åsa för den helt underbara tavlan jag fick av dig idag! Klart den söta tjejen är jag - med två katter, en badanka och allt :) Inte alla som har så mycket härliga, vackra och tillgivna djur omkring sig ;-) Imorrn ska jag fota tavlan och ladda upp, så alla får beskåda din FANTASTISKA gåva!! Puss, vännen!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så elak :(
Nu får du faktiskt berätta. *snyft*

Anonym sa...

Tänkte lite mer på det och tänkte ge dig ett råd.
För liksom det är liksom så att elaaaka människor lever tills de blir hundrafemtio år. Och det vill inte du. Så måste du berätta så du slutar vara en elak människa.
Så det så!!!

*giggle*

webmosterhelene sa...

Hehehe, Steph :) Önskar jag kunde berätta, men jag får vara snäll om några veckor *ler* Så lever jag tills jag är 100 år iaf ;-) Kram

Anonym sa...

yes! så spännande så spännande..tack själv..kramen *åsa funderar å skapar*

Mikaela sa...

Nu får du lägga av! Jag blir så j***a nyfiken. Nu får jag ju packa med datorn ut på landet så att jag kan kika in här varje dag. Känner på mig att det är något riktigt kul!

Anonym sa...

Vilken underbar tavla du fått!
Å vad nyfiken jag blir nu då, undrar vad ni har på G :-)

Kram Cia

Anonym sa...

Jaha vad har du/ni nu för något spännande på gång. JAha så ska man då hållas på halster.

Anonym sa...

GRATTTTTIS ;) :)