måndag, juli 10, 2006

Paris DAG 6 - Disneyland + Studios

060627 Tisdag:
Idag var vi ju rutinerade Disneyland-besökare... Vi kom dit lite senare och hann ändå tills de öppnade vid 10. Sprang direkt till de största attraktionerna och hämtade fastpass-tickets innan för många blivit hämtade :) Åkte lite attraktioner under tiden vi väntade på att tiden var inne för att använda fastpassen :) Så idag hann vi med lite mer på kortare tid :)

Här är killarna vid 10 på morgonen, de är inte så värst pigga och taggade än... Men när jag tagit detta foto ilade de in i grottorna och kom tillbaka efter en 15 min och var klart mycket piggare och gladare *s*


Här är det fiiiiina piratskeppet - igen :)


Vart ska vi gå?? ;-)


Jag är modig jag, fram med kameran i bergbanan och fotade lite :)


Efter lunch gick vi över till Studios-parken :)


En liten stund i skuggan, det var sååå varmt *puh*


Mimmi Mus såg mig stå och sikta med kameran och skickade en slängpuss till mig *ler*


Överallt där Disneyfigurerna visade sig var det hysteri med pennor och autografblock :) Själv var man glad att man hade större barn som inte var intresserade och att vi faktiskt lyckades plåta rätt många av figurerna :)


Studio 1, en jättehall med butiker och allt! Härigenom går man innan man kommer ut i Studiosparken.


Stannade till och kikade lite på en disneyshow :) Så härliga och duktiga dansare det var! Vi hade ju ingen videokamera med, men jag filmade en snutt med Z3:an :)


Vi var på en stuntshow, det var verkligen urhäftigt och dagens höjdpunkt helt klart!


Herbie-bilen :)


Boom och pang, och en massa lågor :) Är klart impad av stuntmän!


Nu har vi shoppat och är nöjda och glada med våra 2 dagar här....

(Fotot taget av Martin)
Mina älskade söner! Kan man vara annat än stolt över dom?


Lyckliga killar! Vi har haft två helt underbara dagar på Disneyland och Studios!!

Inga kommentarer: