torsdag, juli 20, 2006

Kortmakeri :)

Ja, som sagt, har ju sagt att jag inte är nån kortmakare egentligen, men har hamnat i ett stim av kortmakande just nu :) Så ok då, får väl snart titulera mig det oxå, fast jag är långt ifrån så duktig som många andra därute... Har gjort några kort + en LO för kommande månadspaket för Scrapaddicted, men de kan jag inte visa upp just nu.

Men vi i Janes DT fick härliga underbara chipboardbokstäver och blommor från Pressed Petals, att skapa med...

Här är ett kort jag gjort idag som produktalster :) Det stora T:et är från Pressed Petals! Underbara bokstäver!

Kortet är till min bästa väninna Elisa, som vi ska till på middag idag och som fyller år snart. Elisa tycker inte om att uppvaktas, så grattiset står inne i kortet istället :)



Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Scenic Route
Stämpel: hÄnglar&stÄnglar
Chipboardbokst: Pressed Petals
QK-bokst: Star
MiniTag + miniblomma: QK
Floss: Karen Foster
Blomma: Prima
Distressink: Rangers
Övrigt: öljetter, sytråd, penna, fluid chalk, glitterlim

4 kommentarer:

Erica sa...

Du får nog omvärdera dina kortmakartalanger lite, för det här kortet är sååå fint!!

Julia sa...

Håller med Erica! Du är duktig på allt och kortet är jättefint!!
Ha det gott i värmen!!
//Julia

Anonym sa...

Ååååh så jättefint kort juh!!!

nej nej.. jag slutar aldrig skapa ;-) Scrappa däremot, jsut nu finns inte tid till det, men det kommer nog i höst igen! :-D

kram på dig!

Anonym sa...

Jag är så himla impad över alla fina saker du gör!!! Hoppas jag blir lika duktig som du!