torsdag, juli 13, 2006

Kolla in!

Dessa ursöta skoboxar i genomskinlig hårdplast hittade jag på R.O.O.M! Sååå fina!!! Nu huserar mina sidenblommor i den ena och mina knappar i den andra :) Får se om jag köper på mig några fler, för de var i praktiskt storlek!!


Inspiration finns överallt! Det vet du väl, inte minst i alla skyltfönster! Kolla!!

Underbara färger, och så gillar jag uppsättningen av kuddarna


Härliga färger, coola blommor och mönster


Härligt mönster mot den vita bakgrunden

Fikade även med Åsa och Leon i Observatiorielunden idag, och jag passade på att knäppa kort på dom! Ni vet, den med kameran syns ju så sällan... Och Åsa tar många underbara bilder på Leon (och andra), men är sällan med själv... Men nu är hon med!


Här är en kille som blev sur på att det var TVÅ kameror som gick varma i parken *s* Men detta kort blev fint och effektfullt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nuuuu tror jag att jag fick en ide till en designlo! Äntligen!! Tack för inspiration!! =))

Malin E sa...

Hej!
Har varit inne och kollat på din sida flera gånger.Tycker du gör så himla fina scrap sidor.Själv håller jag inte alls på med sånt men önskade att jag kunde när jag ser alla dina fina alster som du gjort. Helt underbara är dom tycker jag och det måste vara otroligt kul för din familj att ha dessa! Du har verkligen öga för färg och form tycker jag.
Fin familj du har!
Hoppas du får en fin sommar.
Kram Malin

Anonym sa...

Hej hopp!
Kommer ju ha öppet hus ikväll klockan 18.00, så om du vill komma över då är jag ju garanterat hemma.
Annars kan du bestämma en tid då du vill hämta blixtarna, eller ringa mig.
Kommer vara kvar i Stockholm till på måndag.
Kram