söndag, juli 30, 2006

Hemma igen och DT-alster :)

Jag är hemma igen, skönt att vara hemma, men det är så lugnt och mysigt och latmaskigt att vara på landet :) Lättare att varva ner och bara vara i solen :) Drygt 500 bilder rikare på en vecka, så har jag att göra sen *s* Men alla är långtifrån scrapbara, de togs t.ex. med sportmotivet på kameran för att få med härliga springbilder på killarna och deras 5-åriga kusin (de kastar frisbee, sparkar boll osv)...

Här är mina DT-alster för augusti (för Scrapaddicted )

Det här är en av de allra bästa sidor jag gjort hittills! Är så nöjd med den! Med designen, med fotovalet, men färgvalet, ja allt! Härlig sida om min systerson Isac :)


En rolig, lekfull LO om Robin :)


Grattiskort till min bästa killkompis Micke:


Grattiskort till Fredriks mormor:

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har kommenterat dina kort tidigare (i ScrapRooms galleri) men säger det igen: de är kanonfina! Jag har dessutom lånat "prick-idén" av dig på ett av mina seaste kort! Full cred förståss, och jätte--TACK!

Kram, Gunvor