söndag, juli 09, 2006

Cybercrop på Scrappiz i helgen...

Trodde mig inte skulle hinna nåt till cropen på Scrappiz, då är det extra kul när man väl hinner :) Detta är väl inte ett av mina mästerverk, är inte speciellt nöjd med den, men den är gjord iaf :) Alla sidor man gör behöver ju inte vara mästerverk, och tur är väl det *ler* Härlig skiss var det iaf!!

Den rosa färgen i rubriken är inte rosa irl, utan mer som övriga röda *sorry*



Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Foofala + Creative Imaginations
Fluid chalk: ColorBox
Stämplar: "George Outline" av Fontwerks
Ink: Ancient Page
Distressink: Rangers
Blomma: Heidi Swapp
Övrigt: pennor, badge (reklambadge från vår galleria här på K-holmen), glitterlim, broderitråd

4 kommentarer:

Anonym sa...

Me like :) Jag tycker den var väldigt fin! Gillar att du skrivit på kortet!
Nu vill vi dock se lite Paris-foton... ett eller två? *blink blink*
På tisdag kommer jag till Sverige så ska du få dina blixtar!
Kram

Anonym sa...

Så snyggt med det avlånga kortet. Häftigt kort!

/Camilla sa...

Jag tycker den är läcker!! Kortet är superhäftigt :)

teres sa...

Underbar och vilket häftigt kort, wow!