torsdag, juni 08, 2006

Scraphelg i helgen :)

Jepp, imorrn bitti åker jag till min go'a vän Anna i Jönköping :) Vi är 5 tjejer som ska scrappa heeeeeela helgen :) Kan det bli bättre? Åh vad jag längtar!!! Ska bli så skoj!

Men i eftermiddag ska jag hem från jobbet (jepp, är där nu) och göra klart en dubbelsida jag håller på med :) Så om allt går enligt planerna, så kommer jag efter denna helg ha gjort minst 100 sidor i år. Har väl gjort en 94 st hittills i år, så... Sannolikheten är rätt stor, va?

Ja, här blir det alltså rätt tyst i helgen, jag kommer skapa massoooor :)

Kramelikram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en megamysig och rolig helg, jag är inte avis *ljuger så tungan blir blå*
Ser framemot att se allt kreativt du hittar på

Linda Muhr sa...

Synd att ni inte ville åka vidare ;-)en 20 mil så hade ni ju kunnat komma hit, vi är ca 15 stycken som ska scrappa här!*kram*

Malena sa...

Ja det har varit tyst på hela webben när du varit borta. Ser fram emot alla inspirerande alster från dig nu!!!